We R The Guitar Lovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

We R The Guitar Lovers

لتعليم الجيتار والكوردات والغناء والتاليف وكلمات الاغاني وكل ماله علاقة بالغناء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ziad mattar
فــنان جــديـد
فــنان جــديـد
ziad mattar

ذكر
الاسد

هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟   هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_minitime11/12/2009, 2:46 pm

سلام عليكم يا أهل المنتدى هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_biggrin الأول صلوا على النبى عليه الصلاة والسلام هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_smile أنا أخوكم أسلم وتقدروا تقولوا لى يا زياد ده شغال وده شغال الحمد لله هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_smile بيقولوا عاليا شاعر وفى ناس بتقول كمان ملحن ده هما ال بيقولوا والله انا ما عملت حاجة وربنا مبدئيا أنا من الناس ال بتحب الكلمة الحلوة والمحترمة فى كل الألوان وضد أى كلمة مش تمام والجيتار حاجة أنا بحبها بجد ومن حبى فيها اشتغلت عليها فتونة أيوة فتونة والله هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_biggrin انا مش عبقرينوا مجرد واحد بيجتهد فى حاجة هو بيحبها لا أكتر ولا أقل ومبحبش حد يعمل عاليا أستاذ وانوا واد فت لأن الواحد بشوية تعب ممكن يبقى احسن عموما أتمنى انى أكون بينكم أبقى أخ ليكم وربنا يديم المحبة بينا وال يفيدنى أو أفيده بحاجة تبقى لمجرد المحبة والاخوة مش فرد العضلات على بعض وان فلان أحسن من فلان وهكذا انتوا فاهمين ال بيحصل هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_smile

هااااا موافقين على وجودى ولا الم شنطى واتوكل على الله هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_exclaim هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_exclaim هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_exclaim هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Lol
MARWAN_ELGHANNAM
مـــديــــر عـــــام
مـــديــــر عـــــام
MARWAN_ELGHANNAM

ذكر
السمك

مُساهمةموضوع: رد: هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟   هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_minitime12/12/2009, 12:42 am

اولا عليه الصلاة والسلام ثانيا اهلا بيك يا معلم والمنتدى نور بيك وان شاء الله تكون مبسوط معانا واحنا هنا محدش بيعمل فيت على حد لان كلنا بنتعلم من بعض
https://guitarlovers.yoo7.com
ziad mattar
فــنان جــديـد
فــنان جــديـد
ziad mattar

ذكر
الاسد

مُساهمةموضوع: رد: هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟   هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_minitime12/12/2009, 7:44 am

thanx ya man we el montda mnwar bnaso Smile bs shaklna keda hanb2a nice friend's isa Very Happy we yarab tdom el m7aba Smile هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_biggrin
samsam
فــنان جــديـد
فــنان جــديـد
samsam

انثى
الدلو

مُساهمةموضوع: رد: هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟   هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_minitime9/1/2010, 1:20 pm

مواااااااااااااااافقين اكيد وانا لسا عضوة جديدة
ziad mattar
فــنان جــديـد
فــنان جــديـد
ziad mattar

ذكر
الاسد

مُساهمةموضوع: رد: هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟   هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟ Icon_minitime23/1/2010, 10:40 pm

thanx ya smsma we al 7al mn ba3do we isa nkon fe al montda as7ab kowayesen we sorry eny mt2a5ar 3alekom3 shan al exmat bs d3watkom:D:D:D

هااا موافقيييين ؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1